Cele mai des intalnite greseli de SEO si cum le putem corecta

2 minutes, 39 seconds Read

Voi prezenta mai jos cele mai intalnite 6 greseli de optimizare website si SEO si, de asemenea, cateva sfaturi pentru a le evita:

1. Lipsa cuvintelor cheie relevante pentru afacerea ta.

Website-urile apar in rezultatele motoarelor de cautare numai daca sunt relevante pentru cuvinele cheie pe care utilizatorul le-a folosit in cautarea sa. Asadar, pentru o opitimizare website eficienta trebuie sa adaptezi continutul website-ului la cuvintele cheie din domeniul afacerii tale. Pentru a descoperi care sunt cele mai potrivite cuvinte cheie pentru afacerea ta, poti folosi serviciul gratuit Google Adwords Keyword Research.

 

2. O calitate slaba a backlink-urilor

Construirea de backlink-uri ( link de pe un anumit website catre website-ul tau), este un aspect importanta pentru procesul de optimizare website de care Google inca tine cont, insa cu o singura regula: calitatea este mai importanta decat cantitatea. Mai ales de cat Google a implementatupdate-ul Google Penguin ce implica faptul ca link-urile identificate ca potentiale spam-uri duc la penalizarea website-ului.  Tocmai din aceasta cauza, este recomandabil sa te concentrezi pe plasarea de backlink-uri doar pe website-uri puternice, din domeniul tau de activitate pentru o optimizare website eficienta.

 

3. Website-ul este greu de indexat de catre GoogleBot

Indexarea de catre spyder-ul Google a unui website depinde foarte mult de calitatea realizarii website-ului in cauza (ex: website-urile care se incarca foarte greu), de continut, link-uri, etc. daca spider-ul nu poate indexa website-ul, nu vei putea atrage traficul necesar din cautari. Cauzele pot fi multiple: incarcarea excesica cu imagini, animatii flash, javascript si alte coduri.

 

4. Website-ul nu este periodic actualizat iar continutul este invechit.

Vezi si:  Sfaturi pentru un bun SEO

In ultima perioada, s-a putut remarca cu multa usurinta faptul ca Google apreciaza continutul de calitate, actualizat cat mai des. Prin urmare, continutul invechit poate duce la o depunctare a website-ului . Tehnica de optimizare website prin postarea de continut nou si original conduce automat la o gama mai mare de cuvinte cheie si la mai mult trafic generat de cautari.

Folosirea unei metode de optimizare website prin poastarea de continut nou faciliteaza si includerea unui numar mai mare de cuvinte cheie targetate de afacerea ta. De asemenea, este foarte important sa retinem faptul ca duplicarea de continut ( preluarea sau copierea de continut din alte site-uri) este un motiv clar pentru depunctarea website-ului tau.

 

5. Metatag-ul “Title” pe mai multe pagini

Nu trebuie sa cazi intr-o capcana extrem de comuna: nu folosi acelasi metatag pentru toate paginile! Este unul dintre cele mai importante elemente in indexare, adica in procesul de optimizare website. Acesta trebuie sa fie diferit pentru fiecare pagina a website-ului tau si sa reprezinte foarte clar continutul paginii in cauza.

 

6. Optimizare pentru motoarele de cautare, nu pentru vizitatori

Procesul de optimizare website / SEO este extrem de important, insa vizitatorii sunt esentiali. Procesul de optimizare website nu trebuie sa scada calitatea continutului iar accentul trebuie pus pe comunicarea cu utilizatorii care in definitiv sunt viitori clienti, nu pe scrierea unor texte stufoase si incarcate cu cuvinte cheie.

 

Google penalizeaza si puncteaza website-urile in acest fel pentru ca politica sa este aceea de a oferi o experienta placuta si relevanta utilizatorilor. Realizeaza un proces de optimizare website in primul rand pentru clientii tai, iar Google te va aduce in top!

Vezi si:  Promovare firme si afaceri in mediul online

 

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.