Germanii s-au apucat sa tuneze noul URUS, primul SUV din istoria moderna a Lamborghini

Cel mai nou proiect de la ABT are la baza un URUS. In urma tratamentului suferit, unitatea cu 8 cilindri in V precum si doua turbine vin acum cu o putere maxima de 710 CP ceea ce suna foarte bine, nu-i asa?

Primul SUV din istoria moderna a companiei Lamborghini, noul URUS a fost prezentat in mod oficial in ultima parte a anului 2017. Dupa mai bine de 18 luni de asteptare, clientii automobililui au intr-un final posibilitatea de a opta intr-un final pentru un pachet performant menit sa creasca puterea motorului V8 bi-turbo. Purtand semnatura specialistilor de la ABT Sportsline, tratamentul respectiv ii confera unitatii de patru litri un set de valori maxime care coincid cu 710 CP i 910 Nm.

Ceea ce inseamna ca, timpul necesar realizarii acceleratiei de la 0 la 96km/h a scazut cu aproximativ 0,2 secunde, de la 3,6 secunde la 3,4 secunde. In privinta vitezei de top, inca nu a fost anuntat nimic oficial in acest sens. Insa, in configuratia  de fabrica, primul SUV din istoria moderna a companiei Lamborghini promite sa ajunga la 305 kilometri pe ora. Nu este deloc rau pentru o masina ca Urus, cu o masa proprie de aproximativ 2200 de kilograme conform intalienilor.

Revenind la tratamentul prescris de catre specialistii de la ABT Sportsline aceasta nu include – pentru moment – nicio modificare vizuala. Accesoriile de ordin exterior si interior ar trebui sa fie totusi disponibile in perioada imediat urmatoare.

 

Distribuie articolul 'Germanii s-au apucat sa tuneze noul URUS, primul SUV din istoria moderna a Lamborghini' daca a fost pe placul tau!
About the Author

Leave A Response For Germanii s-au apucat sa tuneze noul URUS, primul SUV din istoria moderna a Lamborghini