Obiceiuri pentru a fi in forma

Fie ca vrei sa ai forma sau sa fii cat mai sanatos cu putinta, sa slabesti sau sa te antrenezi pentru a face performanta, faci acelasi lucru : practici o activitate sportiva. Dupa fiecare sedinta in parte vei profita de un plus de energie, de o atitudine pozitiva. Insa daca iti doresti sa maximizezi impactul acestor sedinte sportive atunci urmeaza sfaturile de mai jos si adopta aceste obiceiuri.

Antreneaza-te ca un atlet, mananca ca un nutritionist, dormi ca un bebelus si gandeste ca un castigator.

Obiceiurile potrivite. Intai si intai este esential sa alegi activitatea pe placul tau. Apoi, gandeste-te la timpul pe care vrei sa il consacri activitatii sportive. Intr-un final, defineste-ti scopul personal. Dupa ce ai identificat aceste trei puncte, defineste o serie de obiective clare si usor de atins. Pentru a incepe inca de azi si nu ai facut sport de o perioada lunga deja, lanseaza-te pentru o sesiune de 10 minute. Continua provocarea adaugand cate cinci minute in plus pe zi. Obiectivul este atins in momentul in care sedinta de sport este de 30 de minute. Aceasta provocare trebuie sa se mentina timp de 21 de zile consecutive. Timpul necesar pentru a automatiza acest nou obicei.

Bune obiceiuri alimentare. Ia-ti obiceiul de a manca trei mese pe zi, pe cat posibil la ore regulate. Trebuie sa te hidratezi in mod corespunzator inainte de masa, consuma un pahar mare cu apa si evita sa bei in timpul mesei. Pentru a facilita digestia, consuma in mod ideal o bautura calda la sfarsit de masa (ceai verde). Pentru a incepe bine ziua, este important sa iti faci plinul de energie si sa consumi proteine (oua, sunca), fructe (kiwi, portocale), produse lactate (optional), bauturi calde (ceai verde) si cereale.

Sa nu uitam faptul ca un somn de calitate ne ajuta sa ne recuperam mai bine atat din punct de vedere fizic cat si psihic.

Distribuie articolul 'Obiceiuri pentru a fi in forma' daca a fost pe placul tau!
Next Article >
About the Author

Leave A Response For Obiceiuri pentru a fi in forma