Pași simpli pentru fitness și sănătate

Pași simpli pentru fitness și sănătateMulți oameni trec prin perioade în viața lor când simt nevoia să-și îmbunătățească stilul de viață, într-un fel sau altul.

O temă obișnuită este cea legată de fitness și sănătate, care include o serie întreagă de alte aspecte legate de acestea, și anume pierderea în greutate, mai multe antrenamente fizice și consumul de alimente mai sănătoase.

Suplimentar poti apela si la suplemente naturale, in special suplimente de slabit care iti da senzatia de satietate, așa că poți să slăbești cu Chocolate Slim.

Abordarea tuturor acestor lucruri poate părea descurajantă, dar nu trebuie să fie așa.

Kilogramele în plus sunt un rezultat al consumului de calorii mai mare decât poate organismul să ardă. Necesarul zilnic de calorii pentru un bărbat obișnuit este de 2.500, iar pentru o femeie obișnuită de 2.000. Este o idee bună ca cei care urmăresc să piardă în greutate să se folosească un contor de calorii atunci când cumpără mâncare și, în timp ce fac cumpărături, să studieze informațiile nutriționale ale produselor pe care le cumpără. Produsele alimentare comercializate ca „sănătoase” nu sunt întotdeauna așa cum au fost descrise. Alimentele cu marcajul „conținut scăzut de grăsimi” pot conține, în realitate, o cantitate nesănătoasă de zahăr sau de sare. Cunoașterea cerinței zilnice recomandate pentru aceste ingrediente te va ajuta să alegi cea mai sănătoasă opțiune.

Începe fiecare zi cu un pahar de apă. Dacă apa simplă nu sună tentant, o poți aromatiza cu o felie de lămâie. Apa ajută la curățarea organismului și la pornirea în forță a metabolismului, dar și la întinerirea celulelor.

Servește întotdeauna micul dejun. Acest lucru este important din mai multe motive; umplerea stomacului cu, să zicem, un castron de terci, îți va alunga senzația de foame care te face să recurgi la gustări dulci pe la jumătatea dimineții.

Dacă munca te ține departe de casă în cea mai mare parte a zilei, ia-ți prânzul la pachet, pentru a elimina tentația de a cumpăra gustări gata preparate. Acest lucru îți va economisi bani și îți va reda controlul asupra a ceea ce mănânci. Nu trebuie să fie neapărat sandvișuri. Un castron de paste cu ton, un bol de salată și o pâine integrală, un bol de supă cu rulouri din făină integrală – acestea sunt doar câteva sugestii, dar în curând vei găsi un meniu săptămânal care să ți se potrivească.

Stai departe de băuturile carbogazoase. Nu numai că îți vor seca bugetul, dar multe dintre brandurile bine-cunoscute conțin mult zahăr – iar asta îți va afecta negativ dinții și talia. Bea apă de la robinet sau apă îmbuteliată, aromatizată cu o felie de lămâie, dacă nu-ți face plăcere să bei apă simplă. Ceaiul și cafeaua sunt bune dacă sunt consumate moderat, dar este o idee bună să ai grijă la aportul de cofeină; prea multă îți va provoca probleme de somn.

Alege o selecție de gustări sănătoase pentru acele momente când într-adevăr ai nevoie de ceva între mese. Fructele proaspete sau uscate, semințele de dovleac, semințele de floarea-soarelui și iaurtul neîndulcit îți vor satisface toate poftele. Poți încerca și să cureți și să tai legumele – cele mai multe dintre ele sunt mai bune crude decât preparate, deoarece gătitul distruge o parte din conținutul de vitamine și minerale.  Păstrează în frigider morcovi tăiați și bucăți de țelină.

Nu face cumpărături pe stomacul gol – totul în magazin va părea tentant. Nu face cumpărături fără o listă pe care să o respecți cu strictețe. Ignoră culoarul de dulciuri și mergi la raionul de fructe și legume; vei găsi întotdeauna o alternativă mai bună decât un baton de ciocolată.

Mergi pe jos cât se poate de mult și urcă pe scări în loc să iei ascensorul. Fă-ți un obicei să mergi pe jos 30 de minute pe zi. Este un exercițiu excelent pentru că te scoate la aer curat, arde caloriile și menții legătura cu lumea din jurul tău. Îți va oferi, de asemenea, inspirație, bună dispoziție și este perfect pentru îndepărtarea „pânzelor de păianjen”. Ciclismul are și el multe beneficii – arde calorii, lucrează întregul corp și este foarte distractiv, mai ales dacă participă întreaga familie.

Stabilește-ți obiective mici pentru a pierde în greutate. Dacă ești supraponderal(ă) și trebuie să pierzi mai multe kilograme, numai gândul la asta va fi intimidant. Împarte numărul total de kilograme pe care dorești să le elimini în valori mai mici, să zicem, câte cinci kilograme o dată, și răsplătește-te – cu ceva care nu te îngrașă, bineînțeles – pentru atingerea obiectivului. Răsplata ar putea fi un răsfăț sau o seară la cinema, un CD nou, chiar și un buchet de flori. Nu fi dezamăgit(ă) dacă nu obții rezultatele dorite atât de repede pe cât ai dori. Dacă ai o cădere și cedezi poftei pentru un baton de ciocolată, nu te pedepsi prea aspru. În schimb, acceptă că s-a întâmplat și continuă – mâine este o altă zi, un nou început.

Aceste principii simple nu costă nimic, cu excepția timpului, a planificării și a angajamentului.

Ele pot fi împărtășite cu prietenii sau membrii familiei, și, nu după mult timp, schimbările care păreau atât de departe când ai început, vor deveni stilul tău normal de viață.

Nu ai nimic de pierdut, dar ai totul de câștigat.

Distribuie articolul 'Pași simpli pentru fitness și sănătate' daca a fost pe placul tau!
About the Author

Leave A Response For Pași simpli pentru fitness și sănătate