Retete de smoothie bowl pentru micul dejun

Da… doua cuvinte pe care le auzim destul de des in ultima vreme.. dar oare ce inseamna cu adevarat un smoothie bowl? Este vorba pur si simplu despre un smoothie cu fructe caruia ii adaugam o garnitura suplimentara sau alte ingrediente suplimentare. Aici intra semnitele de chia, muesli, ovazul, cacao sau alte seminte sau superalimente.

Este un preparat foarte simplu care permite sa introduci diferite tipuri sau categorii de alimente in meniul tau zilnic pentru a incepe ziua plin de energie si de nutrienti.

Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, pentru ca:

  • te ajuta sa ai o mai buna performanta intelectuala.
  • iti permite sa obtii un aport optim de nutrienti.
  • te ajuta sa eviti carentele nutririonale.
  • te ajuta sa repartizezi energia de-a lungul intregii zile asa cum trebuie si deci sa iti mentii greutatea in parametri normali.

Pentru un smoothie bowl cu mure si cu banane ai nevoie de:

  • o ceasca si jumatate de mure congelate.
  • o ceasca si jumatate de banane congelate.
  • 2 linguri de unt de arahide natural sau o lingura de proteine pudra.
  • o jumatate de ceasca de apa.
  • 3-4 cuburi de gheata.

Dupa ce ai amestecat totul pentru a obtine un amestec cremos, mai adauga peste muesli natural sau nuca de cocos razuita.

Pentru un smoothie bowl cu ciocolata si cu unt de arahide, ai nevoie de:

  • doua banane.
  • un sfert de ceasca de unt de arahide natural.
  • 2 linguri de cacao pudra neindulcita.
  • o jumatate de lingura de extract de vanilie.
  • o ceasca de lapte de migdale.
  • un strop de scortisoara.
  • 3-4 cuburi de gheata.

Poti adauga peste fulgi de cacao, foarte bogati in antioxidanti si in acizi grasi nesaturati foarte buni pentru inima.

Distribuie articolul 'Retete de smoothie bowl pentru micul dejun' daca a fost pe placul tau!
About the Author

Leave A Response For Retete de smoothie bowl pentru micul dejun