Cum sa economisiti ca freelancer

freelancerMajoritatea persoanelor care lucreaza independent pentru prima data nu isi dau seama ca totul, de la impozite la rechizite de birou pana la stabilirea planurilor de pensionare consuma un buget important. Deci, inainte de a va putea sustine prin auto-angajare, trebuie sa raspundeti la o intrebare foarte importanta: Sunteti gata financiar pentru a lucra independent? Veti supravietui timp de 6 luni cu salariul minim pe economie?

Ceea ce veti gasi este ca bugetul in calitate de freelancer poate fi complet gestionabila daca aveti in gand urmatoarele costuri cheie. Sa incepem cu una dintre cele mai importante, taxele:

1. Impozite si taxe

Primele lucruri mai intai: Nu incercati sa fiti un erou. Atunci cand stabiliti cum sa bugetati in calitate de freelancer si cum sa va gestionati impozitele in calitate de freelancer, veti dori sa consultati un consilier financiar sau un profesionist fiscal pentru indrumare. Un expert fiscal va poate ajuta sa aflati ce este logic pentru situatia dvs. personala si de afaceri.

2. Cheltuieli de afaceri

Adevarul este ca costul de a fi independent difera de la o persoana la alta. Unii profesionisti sunt incantati sa lucreze de la mesele din bucatarie, in timp ce altii au nevoie de un spatiu de lucru dedicat. Unii pot angaja specialisti in domeniu pentru a performa. Astfel costurile dvs. independente se schimba, de asemenea, pe masura ce adaugati noi instrumente la arsenalul dvs. de afaceri. Chiar daca veti plati cu un salariu minim pe economie este important sa aveti aceste sume bugetate. Faceti simulari ale salariului cu calculator salariu brut.

Spatiul dvs. de lucru

Cand calculati costul de a fi independent, retineti ca spatiile de coworking pot percepe cotizatii de membru variind de la 90 de lei pentru o trecere de zi pana la cateva miliaone bune pe luna pentru un birou dedicat sau un birou privat.

3. Actualizati-va continuu tarifele

Unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poti face pentru a tine pasul este de a invata cum sa bugetezi ca freelancer. Este important sa iti construiesti costurile in ceea ce platesti. Pe masura ce am descoperit mai multe cheltuieli de afaceri, cu siguranta le iau in calcul pe masura ce stabilesc care sunt tarifele mele.

Deoarece cheltuielile se vor schimba in timp, este intelept sa faceti check-in-uri trimestriale si anuale pentru a evalua veniturile si costurile si pentru a vedea daca exista procese pe care le puteti automatiza pentru a economisi timp si bani.

Distribuie articolul 'Cum sa economisiti ca freelancer' daca a fost pe placul tau!
About the Author

Leave A Response For Cum sa economisiti ca freelancer