Rezolutii pentru silueta inainte de venirea verii

Deoarece vara de apropie incet dar sigur si inca nu te simti pregatita sa te afisezi in costum de baie pe nisipul incins, iata cateva sfaturi de aplicat inca de azi.

Bea apa.  Apa constituie 60% din greutatea totala a corpului nostru. Insa atentie, nu trebuie sa te privezi de apa in speranta sa pierzi in greutate. Chiar din contra, un organism rationat nu va face decat sa economiseasca putinul de apa pe care il primeste ceea ce va provoca fenomenul de retentie de apa. Inainte de toate, este indispensabil sa bei apa pentru a hidrata organismul. Consumul regulat de apa participa la eliminarea grasimilor datorita efectului drenant asupra organismului. Incearca sa bei minim 2 litri de apa pe zi.

Mananca un fruct, nu consuma suc de fructe. Inlocuieste sucul de fructe matinal cu un fruct, acesta este un gest esential. Intai si intai deoarece sucul de fructe cumparat din comert este bogat in zaharuri adaugate. Si apoi deoarece un fruct contine numeroase fibre care iti umple mai bine stomacul decat un pahar cu lichid.

Mananca cinci mese pe zi. Fractioneaza in loc sa te privezi. In meniu – 5 mese pe zi, din trei in trei ore, intre orele 7 si 19 si o masa principala la ora 13. Trucul este acela de a privilegia proteinele slabe. La fel ca si in cazul consumului de apa nu trebuie sa sari peste mese, acest lucru nu este deloc recomandat. Organismul tau face rezerve de materii grase pentru a compensa lipsa aporturilor care urmeaza sa vina.

Pregateste-te atunci cand apare senzatia de foame. Cu un smoothie delicios spre exemplu. Bogat in vitamine, minerale si antioxidanti, un smoothie ne ajuta sa nu mai avem senzatia de foame si poate fi compus din 30ml de lapte de migdale, de 4-6 smochine, de ¼ avocado. Pur si simplu delicios.

Distribuie articolul 'Rezolutii pentru silueta inainte de venirea verii' daca a fost pe placul tau!
About the Author

Leave A Response For Rezolutii pentru silueta inainte de venirea verii